Subject: Infopäring- kas meditsiiniõde tohib teha botuliinisüste
From: "KLAOS Anu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Jul 2025 13:00:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseamet,

Vastavalt Terviseameti veebilehel toodud infole
<https://www.terviseamet.ee/soovitused-iluprotseduuride-ohutuse-tagamiseks
#5-konsulteeri-prots>
https://www.terviseamet.ee/soovitused-iluprotseduuride-ohutuse-tagamiseks#
5-konsulteeri-prots on öeldud:

Kõik süstepõhised iluprotseduurid kuuluvad tervishoiuteenuste alla ning
neid tohib pakkuda üksnes registreeritud ja kvalifitseeritud
tervishoiutöötaja eriarstiabi osutamise tegevusloaga ettevõtte ruumides.
Tervishoiuteenuste alla kuuluvad muu hulgas botuliintoksiini süstid ja
täitesüstid.

Selle info kohaselt saame aru, et kui meditsiiniõde töötab
tervishoiuasutuses, millel on eriarsti tegevusluba (s.t. et seal töötab ka
eriarst), õde on saanud vastava väljaõppe botuliinitoksiini süste teha
ning vastutava arsti otsusel on see lubatud, siis tohib meditsiiniõde
botuliinitoksiini süste teha.

Soovime Terviseametilt kinnitust, et oleme tõlgendanud seda infot
korrektselt ja see on lubatud?

Anu Klaos

Compliance Assurance and Regulatory Affairs Specialist

Tamro Baltics | Tamro Eesti OÜ

Pärnu mnt 501, 76401 Laagri, Estonia

M: +372 5176759

E:   <mailto:[email-masked]> [email-masked]

W:  <http://www.tamrobaltics.com/> www.tamrobaltics.com